Dijital Atletizm kazandı: Türk Telekom’un GAMEON: Unity League iletişim sponsoru olduğu Valorant Challengers Türkiye sona erdi
Türk Telekom’un oyun deneyimini güçlendiren markası GAMEON’un bağlantı sponsoru olduğu “Valorant Challengers Türkiye: Unity Ligi”ni Dijital Atletizm kazandı.
Türk Telekom’dan yapılan açıklamaya göre, oyunculara özel internet kampanyaları ve oyun odaklı pek çok avantaj sağlayan marka, eSpor yatırımlarıyla ekosistemin gelişmesinde öncü rol oynuyor.
Türk Telekom GAMEON’un sponsorluğunda gerçekleşen, dünyada ve Türkiye’de milyonlarca eSporcu tarafından heyecanla takip edilen “Valorant Challengers Türkiye: Unity Ligi”nin Büyük Finali’nin ardından Dijital Atletizm birinci oldu.
S2G Esports’a karşı kupayı 3-0’lık skorla kazanan Digital Athletics, 160 bin TL’lik ödülü kazanarak Valorant Ascension Turnuvası’nda yer almaya hak kazandı.
Digital Athletics, 2024 ve 2025 EMEA Liglerine bilet almak için Haziran 2023’ten itibaren grup aşamalarında yarışacak. İkincilik madalyasını alan S2G Esports ise 75 bin TL’lik ödüle ulaşarak Play-in’den Yükseliş Turnuvası’na katılmaya hak kazandı.
Katılımcılar etkinlik alanındaki GAMEON standında oyun turnuvaları ve bilgi yarışmaları ile eğlenceli vakit geçirirken, turnuva kapsamındaki serilerde üst düzey performans sergileyen Digital Athletics’ten “Masic” En Uygun Katılım Ödülü’nün sahibi oldu. OYUN.